تعمیر یخچال اسنوا | تعمیرات 24 ساعته یخچال فریزر اسنوا

تعمیر یخچال اسنوا | تعمیر لوازم خانگی

نکاتی درباره تعمیرات یخچال اسنوا

ممکن است هنگامی که کوچکترین ایرادی از یخچال خود میبینید سریعا به فکر هزینه تعمیر، تشخیص صحیح و اصولی توسط کارشناس مربوطه و … خواهید افتاد. شاید برایتان جالب باشد که برخی از این ایرادها اصلا نیازی به مراجعه متخصص جهت تعمیر ندارند ولی در صورتی که مشکل برایتان حاد باشد نیاز دارید یک فرد متخصص، با قیمت مناسب، تشخیص دقیق و… جهت تعمیر یخچال اسنوا به محل مورد نظر مراجعه نماید. متخصصین تعمیر یخچال اسنوا برای ارائه این خدمت به صورت دقیق، با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن آماده خدمت رسانی به شما هستند. برای این کار کافیست بر روی دکمه ثبت درخواست تعمیر کلیک کنید تا کارشناسان ما با دریافت اطلاعات ضروری جهت مشاوره و مراجعه دقیق با شما تماس حاصل نمایند.

ثبت درخواست تعمیر یخچال اسنوا

شما مشتریان گرامی میتوانید با تکمیل این فرم به متخصصین تعمیر یخچال اسنوا اکسیر سرویس امکان خدمات رسانی دقیق تری را بدهید. در صورت تمایل میتوانید اقدام به تکمیل فرم نموده و یا با کارشناسان ما جهت مشاوره تلفنی آنلاین تماس حاصل نمایید

دیگر خدمات ما

برتری خدمات ما برای تعمیرات یخچال فریز اسنوا

expert

متخصصین حرفه ای

متخصصین مجرب ما با چندین سال سابقه درخشان در خدمت شما هستند.

badge

تضمین کیفیت

تمامی خدمات ارائه شده توسط تیم اکسیر سرویس کاملا تضمین میشود

customer-support

پشتیبانی 24 ساعته

متخصصین ما چه از طریق تماس تلفنی و چه از طریق چت آنلاین  آماده خدمت رسانی هستند

سوالات متداول
چه تضمینی بابت سرویس وجود دارد؟

تیم اکسیر سرویس برای تمامی خدمات خود ضمانت کتبی 6 ماهه میدهد تا مشتریان گرامی بابت خدمات ارائه شده رضایت کامل داشته باشند

نحوه ثبت درخواست به چه صورت است؟

شما مشتریان گرامی میتوانید با زدن بر روی ثبت درخواست تعمیر نوع خدمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به ثبت سفارش نماید

پس از ثبت درخواست چقدر زمان میبرد تا کارشناس اعزام شود؟

بلافاصله پس از ثبت درخواست کارشناسان اکسیر سرویس با شما تماس حاصل مینمایند تا راهنمایی لازم خدمت شما ارائه کنند.

هزینه تعمیرات به چه صورت محاسبه میشود؟

هزینه تعمیرات با توجه به نوع خدمت، قطعات مورد نیاز و… متغیر است و با کمترین قیمت ممکن کارشناسان ما اقدام به رفع عیب خواهند کرد.

چگونه میتوان از تخصص کارشناس ارسال شده مطلع شد

تمامی متخصصین اکسیر سرویس دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه تعمیرات آماده خدمت رسانی هستند.

عیب یابی به چه صورت انجام میشود؟

پس از ثبت سفارش کارشناسان با شما تماس حاصل نموده تا در صورت امکان با پرسیدن چند سوال عیب یابی کنند. در غیر اینصورت کارشناسان اقدام به عیب یابی حضوری خواهند کرد.

آیا این امکان وجود دارد که قبل از اعزام کارشناس از خرابی عکس ارسال نمود؟

بله شما میتوانید از طریق شبکه های اجتماعی از عیب مورد نظر عکس برداری نموده تا کارشناسان ما بتوانند در صورت امکان عیب را تشخیص دهند.

مراحل ثبت کار برای تعمیرات یخچال فریزر اسنوا

ثبت درخواست

در قدم اول شما باید با توجه به نیاز خود اقدام به ثبت سفارش نمایید
قدم اول

تماس کارشناس با شما

پس از ثبت کارشناس با شما تماس گرفته و سوالات لازم را مطرح خواهد کرد
قدم دوم

حضور کارشناس در محل

کارشناس پس از خرید قطعات مورد نیاز در کمترین زمان ممکن در محل حاضر خواهد شد
قدم سوم

دریافت دستمزد

کارشناس پس از اتمام تعمیر اقدام به دریافت دستمزد خواهد کرد.
مرحله آخر

تعمیر یخچال اسنوا

مانند هر وسیله الکترونیکی یا مکانیکی، یخچال شما نیز هر از چند گاهی دچار مشکل می شود. اکثر اینها تعمیرات آسانی دارند و تحت ضمانت سازنده یا تمدید شده پوشش داده می شوند. برخی از مشکلاتی که می توانید قبل از تماس با یک تعمیر کار یخچال در خانه با رعایت یک سری نکات کاملا ساده مراقبت کنید ولی برخی از آنها نیاز به یک متخصص برای رفع آنها دارد. با این حال، در برخی موارد ممکن است رفع مشکل یخچال آسان نباشد و ممکن است نیاز به تعویض برخی از قطعات باشد. در اینجا رایج ترین مشکلات یخچال اسنوا و کارهایی که می توانید برای آنها انجام دهید آورده شده است.

یخچال اسنوا خنک نمی شود

این احتمالاً رایج‌ترین مشکلی است که افراد با آن مواجه هستند و دلایل آن به شرح زیر است

1.کویل‌های کندانسور کثیف هستند:

اگر کویل‌های کندانسور در پشت یخچال شما قابل مشاهده باشند، می‌توانند گرد و غبار را به دور خود جمع کنند و احتمال دارد خیلی کثیف باشند تا به درستی کار نکنند. آنها را به طور کامل تمیز کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است.

2.موتور فن اواپراتور کار نمی کند:

اگر موتور فن اواپراتور کار نکند؛ هوای سرد را در محفظه مواد غذایی تازه به گردش در نخواهد آورد. ممکن است برای تعویض یا تعمیر موتور به کمک تعمیر کار یخچال اسنوا  نیاز داشته باشید.

3.موتور فن کندانسور:

اگر موتور فن کندانسور کار نکند؛ هوا را از طریق کویل های کندانسور و روی کمپرسور نمی کشد. برای تعویض یا تعمیر موتور به کمک تعمیر کار یخچال اسنوا  نیاز خواهید داشت.

4.رله استارت :

اگر رله استارت معیوب باشد؛ ممکن است کمپرسور اصلاً راه اندازی نشود. برای تعویض یا تعمیر رله استارت به کمک تعمیر کار یخچال اسنوا  نیاز خواهید داشت.

5.ترموستات کنترل دما:

اگر ترموستات کنترل دما کار نکند؛ ولتاژی را به کمپرسور، موتور فن اواپراتور و موتور فن کندانسور (در صورت وجود) نمی رساند. 

6.خازن راه اندازی:

خازن راه اندازی معیوب یخچال؛ به کمپرسور شما اجازه راه اندازی نمی دهد. 

7.ترمیستور:

اگر ترمیستور یخچال شما معیوب باشد؛ ممکن است در صورت لزوم کمپرسور و فن اواپراتور کار نکنند. برای تعمیر یا تعویض ترمیستور به کمک تعمیر کار یخچال اسنوا نیاز خواهید داشت.

8.برد کنترل دما:

اگر برد کنترل دما معیوب باشد؛ ارسال ولتاژ به سیستم خنک کننده متوقف می شود.

9.کمپرسور:

کمپرسور؛ موتوری است که مبرد را فشرده می کند و مبرد را از طریق کویل های اواپراتور و کندانسور به گردش در می آورد. اگر کمپرسور کار نکند، یخچال خنک نمی شود. با این حال، معمولاً اینطور نیست. قبل از تعویض کمپرسور، ابتدا تمام قطعات معیوب را بررسی کنید. اگر همه اجزای دیگر به درستی کار می کنند، از متخصص کمک بگیرید.

10.صفحه کنترل اصلی: 

برد کنترل اصلی ممکن است معیوب باشد. اما از آنجایی که این کمترین دلیل است، قبل از تعویض برد کنترل اصلی، تمام قطعات معیوب تر را تست کنید. اگر هیچ یک از اجزای دیگر معیوب نیست، به فکر تعویض برد کنترل اصلی باشید.

یخچال اسنوا یخ زدایی نمی کند

این دومین مشکل رایج است و علل آن از محتمل‌ترین تا کمترین احتمال بروز مرتب شده‌اند.

1.برد کنترل یخ زدایی:

اگر بردخراب شود، یخچال وارد چرخه یخ زدایی نمی شود. برای تشخیص و جایگزینی آن به کمک تعمیر کار یخچال اسنوا  نیاز خواهید داشت.

2.تایمر یخ زدایی یخچال اسنوا:

اگر تایمر یخ زدایی معیوب باشد؛ ممکن است به چرخه یخ زدایی پیش نرود، یا ممکن است در طول چرخه یخ زدایی، برق را به بخاری یخ زدایی ارسال نکند. این ممکن است نیاز به جایگزینی داشته باشد.

3.مجموعه بخاری یخ زدایی:

اگر مجموعه بخاری یخ زدایی معیوب باشد؛ سیستم یخ زدایی کار نخواهد کرد و یخ زدگی روی کویل های اواپراتور جمع می شود. این ممکن است نیاز به جایگزینی داشته باشد.

4.ترموستات یخ زدایی:

اگر ترموستات یخ زدایی معیوب باشد؛ کنتاکت های ترموستات بسته نمی شوند تا برق به بخاری یخ زدایی جریان یابد.

5.سنسور یخ زدایی با فیوز یخچال اسنوا:

اگر فیوز سنسور یخ زدایی منفجر شود؛ سیستم یخ زدایی کار نمی کند و یخچال یخ زدایی نمی کند. فیوز سنسور یخ زدایی قابل تنظیم مجدد نیست و در صورت خرابی باید تعویض شود.

6.برد کنترل اصلی:

اگر برد کنترل اصلی معیوب باشد؛ ممکن است ارسال ولتاژ به سیستم یخ زدایی متوقف شود. این باید جایگزین شود.

فریزر خنک است، اما یخچال اسنوا گرم می ماند

وقتی این اتفاق می افتد فریزر خنک می ماند؛ اما محفظه غذاهای تازه خنک نمی شود یا گرم می ماند مشکلی که ممکن است باعث آن شود به ترتیب احتمال وقوع فهرست شده است

1.کویل های اواپراتور مات شده اند :

اگر مجموعه بخاری یخ زدایی معیوب باشد؛ در حالت اول، یخ زدگی روی کویل های اواپراتور جمع می شود و کویل ها با یخ زدگی مسدود می شوند.

2.موتور فن اواپراتور:

اگر موتور فن اواپراتور کار نکند؛ هوای سرد را در محفظه مواد غذایی تازه به گردش در نخواهد آورد. ممکن است برای تعویض یا تعمیر موتور به کمک حرفه ای نیاز داشته باشید.

3.مجموعه کنترل دمپر:

اگر دمپر به درستی باز نشود؛ هوای سرد کافی را وارد یخچال نمی کند. کنترل دمپر را بررسی کنید تا بفهمید که آیا شکسته است یا بسته است.

4.ترمیستور یخچال اسنوا:

اگر مقاومت ترمیستور تغییر نمی کند یا ترمیستور تداوم ندارد، ترمیستور را تعویض کنید.

5.برد کنترل دما:

اگر برد کنترل معیوب باشد؛ ممکن است ارسال ولتاژ به موتورهای کمپرسور یا فن متوقف شود.

6.برد کنترل یخ زدایی: 

اگر برد کنترل یخ زدایی از کار بیفتد؛ یخچال چرخه یخ زدایی را اجرا نمی کند و یخ زدگی روی کویل های اواپراتور جمع می شود.

7.تایمر یخ زدایی یخچال اسنوا:

اگر تایمر یخ زدایی معیوب باشد؛ ممکن است به چرخه یخ زدایی پیش نرود، یا ممکن است در طول چرخه یخ زدایی برق به بخاری یخ زدایی ارسال نکند. اگر سیستم یخ زدایی کار نکند، یخ زدگی روی کویل های اواپراتور جمع می شود و یخچال باید برای حذف گرما سخت تر کار کند. در نتیجه ممکن است یخچال خیلی گرم باشد.

8.ترموستات یخ زدایی:

اگر ترموستات یخ زدایی معیوب باشد؛ کنتاکت های ترموستات بسته نمی شوند تا در طول چرخه یخ زدایی، برق به بخاری یخ زدایی جریان یابد. در نتیجه، ترموستات برق بخاری یخ زدایی را تامین نمی کند.

9.صفحه کنترل اصلی:

برد کنترل اصلی ممکن است معیوب باشد؛ اما از آنجایی که این کمترین دلیل است، قبل از تعویض برد کنترل اصلی، تمام قطعات معیوب تر را تست کنید. اگر هیچ یک از اجزای دیگر معیوب نیست، به فکر تعویض برد کنترل اصلی باشید.

نشتی آب یخچال اسنوا

ممکن است دلایل متعددی وجود داشته باشد که چرا این اتفاق می‌افتد، و دلایل به ترتیب شیوع آن‌ها عبارتند از

1.گرفتگی یا یخ زدگی زهکشی یخ زدایی: 

اگر زهکشی یخ زدایی یخ زده باشد؛ آب از زهکشی سرریز می کند و به پایین محفظه می ریزد و در نهایت می تواند روی زمین نشت کند. زهکش یخ زدایی را بررسی کنید تا بفهمید مسدود یا یخ زده است. اگر زهکش یخ زدایی یخ زده است، یخ را آب کنید. علاوه بر این، زهکشی را با آب داغ بشویید تا مطمئن شوید که از زباله پاک نمی شود.

2.مجموعه مخزن آب :

مجموعه مخزن آب را برای هر گونه نشتی که باعث خروج آب می شود؛ بررسی کنید. نشتی ممکن است بسیار کوچک و به سختی پیدا شود. اگر متوجه نشتی شدید، مخزن آب را تعویض کنید. سعی نکنید مخزن آب را تعمیر کنید – چسب به خوبی به پلاستیک مخزن نمی چسبد. این نیاز به کمک حرفه ای دارد.

3.شیر ورودی آب:

اگر شیر ورودی آب ترک خورده باشد یا اتصالات شل داشته باشد؛ آب از شیر نشت می کند. شیر ورودی آب را از نظر ترک خوردگی بررسی کنید و مطمئن شوید که محکم به خط آبرسانی متصل شده است.

4.محفظه فیلتر آب یخچال اسنوا:

محفظه فیلتر آب را از نظر ترک بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه ترک در محفظه فیلتر آب، محفظه را تعویض کنید.

5.سر فیلتر آب :

ممکن است سر فیلتر آب ترک خورده باشد یا آب بندی آن پاره شده یا از بین رفته باشد که باعث نشت می شود. اگر این اتفاق افتاد، آن را جایگزین کنید.

6.تشت تخلیه:

اگر ظرف تخلیه ترک خورده باشد؛ در حین انجام چرخه یخ زدایی، آب نشت می کند. در صورت مشاهده ترک آن را تعویض کنید.

مواد غذایی منجمد در یخچال اسنوا

فریزر برای منجمد کردن مواد غذایی است؛ در حالی که محفظه مواد غذایی تازه باید غذا را خنک نگه دارد. اما اگر کریستال های یخ را در مواد غذایی که در محفظه غذاهای تازه نگهداری می شوند، به ترتیب احتمال مشاهده کردید، ممکن است مشکل زیر باشد:

1.ترموستات کنترل دما:

اگر ترموستات کنترل دما به درستی کار نکند؛ ممکن است باعث شود سیستم مبرد بیش از حد لازم کار کند و یخچال بیش از حد سرد شود. در پایین ترین تنظیمات بررسی کنید و اگر هنوز هم اتفاق می افتد، برای کمک تماس بگیرید.

2.ترمیستور:

اگر ترمیستور معیوب باشد؛ ممکن است کمپرسور و فن اواپراتور خیلی زیاد کار کنند و یخچال خیلی خنک شود. این ممکن است نیاز به جایگزینی داشته باشد.

3.برد کنترل دما یخچال اسنوا:

اگر برد کنترل معیوب باشد؛ ممکن است ولتاژ مداوم را به موتورهای کمپرسور یا فن ارسال کند. تعمیرکار می تواند این مشکل را تشخیص داده و آن را برطرف کند.

4.صفحه کنترل اصلی:

برد کنترل اصلی ممکن است معیوب باشد؛ اما این یک اتفاق بسیار نادر است و شما باید مطمئن شوید که سایر سیستم ها به طور کامل از نظر خطا بررسی می شوند. اگر هیچ یک از این قطعات معیوب نبود، به فکر تعویض برد کنترل اصلی باشید.

5.مجموعه کنترل دمپر یخچال اسنوا:

کنترل دمپر هوا باز و بسته می شود تا مقدار مناسبی از هوای سرد وارد محفظه یخچال شود. اگر دمپر به درستی بسته نشود، هوای سرد زیادی را وارد یخچال می کند.

6.دمپر :

دمپر باز و بسته می شود تا مقدار مناسبی از هوای سرد وارد محفظه یخچال شود. اگر دمپر باز گیر کرده باشد، هوای سرد بیش از حد وارد یخچال می شود. در نتیجه یخچال بیش از حد سرد خواهد شد. دمپر را بررسی کنید تا بفهمید شکسته است یا باز گیر کرده است.

نور یخچال اسنوا کار نمی کند

نور در محفظه غذاهای تازه به شما کمک می کند تا داخل آن را ببینید. اما این نیز مستعد آسیب است. در بیشتر موارد این لامپ است که معیوب است و به سادگی تعویض آن کار را انجام می دهد. در صورت وجود نوارهای LED یا عدم کارکرد نور پس از تعویض، احتمالاً تابلو یا سوکت نور مشکل دارد و بهتر است توسط یک متخصص بررسی شود.

این مشکلات یخچال ممکن است هر زمانی پس از خرید دستگاه ایجاد شود. در حالی که گارانتی سازنده تا یک سال تعمیرات را پوشش می دهد، هر گونه تعمیر پس از آن زمان هزینه بر خواهد بود. با این حال، اگر گارانتی طولانی‌تری خریداری کنید، یخچال شما برای مدت طولانی‌تری محافظت می‌شود و تعمیرات یا تعویض آن توسط افراد مجاز انجام می‌شود.

 تعمیر یخچال اسنوا توسط تکنسین متخصص

در صورتی که پس از بررسی عواملی که در بالا به آن اشاره شد مشکل یخچال اسنوا شما همچنان ادامه داشت باید با تکنسین متخصص تعمیر یخچال اسنوا تماس بگیرید تا به صورت کاملا دقیق مشکل شما را پیدا کند و به رفع آن ببرد.

تیم متخصص اکسیر سرویس با چندین سال تجربه در تعمیر یخچال به صورت شبانه روزی در خدمت شما است.  متخصصین اکسیر سرویس با ارائه ضمانت کتبی ۶ ماهه شما این اطمینان را می دهد تا عیب یابی به صورت کاملا دقیق و تخصصی انجام میشود و ضمانت کیفیت کار را تضمین می‌کنیم.

برای ثبت درخواست سرویس خود با متخصصین ما تماس حاصل نموده و یا از بالای همین صفحه درخواست خود را در کمترین زمان ممکن ثبت نموده  متخصصین ما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و به ارائه خدمت بپردازند

تعمیر یخچال اسنوا در کرج:

  • عظیمیه کرج
  • مهرشهر کرج
  • گوهردشت کرج
  • باغستان کرج
  • مهرویلا کرج
  • شاهین ویلا کرج
  • دهقان ویلا کرج
  • طالقانی کرج
  • تعمیر یخچال اسنوا در مصباح کرج
  • آزادگان کرج
  • کیانشهر کرج
  • ماهدشت کرج
  • نظرآباد کرج
  • هشتگرد کرج
  • کمالشهر کرج
  • اندیشه کرج
  • کردان کرج
  • تعمیر یخچال اسنوا در سهیلیه کرج
  • اقدسیه کرج
  • دولت آباد کرج
  • جهانشهر کرج